Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.03.2011 01:32 - ИСТИНСКАТА ЛЮБОВ & Рок Музиката Make Me Wanna Die!
Автор: whispers88 Категория: Хоби   
Прочетен: 283 Коментари: 0 Гласове:
2



Момче в тяло на момиче през миналия си живот е бил рок звезда имал си банда в която свирел.Пишел си песните,но умира в катастрофа след турнето.Пияни всички и дрогирани..той бил отзад на седалката и умира на място.След това душата му броди като скитник и вижда как всички оцеляват без него.Приятелката му се жени за най-добрия му приятел и той вижда всичко с очите си ...това срива душата му..Нима забравихте за мен ? Аз съм тук..душата ми.Виждам всичко..
След този обрат вижда светлина и се преражда в жена.Животът му се превръща в пълен АД..в тяло на момиче,той се чувства като истински бунтар.Но трябва да живее живота на едно момиче..Хилари е истинското ми име в този живот.А
в миналия живот се казвах Джейсън..забравете този живот и Джейсън.Ерата на новият ми живот започва сега.
Чувствам се ужасно в това тяло.Никога не съм си представял какво е да си жена и че всичко е ужасно.Не мога да излизам с момчета,защото ми се вижда ужасно..но за бога аз съм момиче.Господи как ще издържа.Това е проклятие.Аз трябва да се боря.По-добре да бях умрял,отколкото да се преродя в жена..В един миг Хилари затвори очи и разхождайки се в парка сама очите й съзряха банда момчета и се усмихна..
Помисли си,че ако отиде при тях и ще се почувства във свои води..защото все пак тялото може да ми е женско,но душата ми е истински бунтарска.Силна и смела като на истински мъж.И сам войнът е  войн!
Хилари се запозна със всички момчета и се отдаде на пълен релакс.Бира и разговори по чисто мъжки.Какво по-хубаво от това.Но погледа й се спря на момичето,което стоеше само в ъгъла..на пейката.Хилари по-бърза да отиде там,за да се запознае с потайственото девойче и да я попита, защо е сама и дали иска бира.Пък ако тръгне разговора..
Момичето промълви,че иска да е само и че не желае да говори с никой.Беше в компанията на момчетата,но искаше да се отдели за минута от всички.Хилари я погледна в очите и тогава сърцето й спря..и промълви : "Хей,аз те познавам..ти си Тейлър и те помня."..
Тейлър изрече :"Така ли ? От къде?
Хилари затвори очи и си помисли,че никой няма да й повярва,че живее живот на момиче,но в предишния е била момче..Пълен Хаос..
Просто може в някой предишен живот да сме се познавали.И се усмихна приятно.Но в очите на Хилари имаше болка и тъга..За миг не спря да гледа сините очи на Тейлър.Тейлър учеше в консерваторията 3-та година.И беше "Щастливо омъжена"



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: whispers88
Категория: Хоби
Прочетен: 51275
Постинги: 70
Коментари: 41
Гласове: 34
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930